MLL Koivula

Mannerheimin lastensuojeluliiton Koivulan paikallisyhdistys ry. on perustettu vuonna 1998. Toimimme Turun kaupungissa postinumeroalueilla 20740 ja 20720.  Alueeseemme kuuluvat mm. Koivula, Harittu, Katariina, Ilpoinen, Ispoinen, Peltola, Petrelius ja Vasaramäki. Emme sulje pois myöskään muualta tulevia lapsiperheitä.

Ylläpidämme Koivulan perhekahvilaa ja järjestämme perhekahvilan lisäksi myös muita tapahtumia lapsiperheille. Kaksi kertaa vuodessa pidämme suosittua lastenvaate- ja tarvikekirppistä.

Vapaaehtoistyö

Toimimme vapaaehtoisten voimin. Yhdistyksen hallitus ja sen aktiivit ovat työssäkäyviä tai kotona lapsiaan hoitavia lasten asioista ja lapsiperheiden toiminnasta kiinnostuneita ihmisiä, joilla on halu auttaa. Ideoimme ja järjestämme yhdessä toimintaa ja tapahtumia. Kun meitä on monta, jokainen saa tehdä asioita, joista tykkää ja nauttii! Lisäksi pyrimme toimimaan yhteistyössä muiden paikallisyhdistysten ja MLL:n  Varsinais-Suomen piirin kanssa kanssa.

Olet tervetullut mukaan toimintaan!