Kirpputori

MLL Koivula järjestää kahdesti vuodessa lastenvaatteiden ja tarvikkeiden kirpputoria Ilpoisten koululla.

Myyntipaikat: 6€/ MLL Koivulan jäsenet ja 10€/ muut. Jos ilma on kaunis, paikalle voi tulla myymään tuotteita myös koulun piha-alueelle. Ulkopaikan hinta on vain 4€.

Sisätiloissa myyntipaikkaan sisältyy myyntipöytä, mutta voit halutessasi tuoda mukanasi myös myyntitangon ym. rekvisiittaa.

Kirpputori on tarkoitettu vain lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden sekä äitiystarvikkeiden myynnille.

Myyjät pääsevät järjestelemään paikkaansa klo 15.15  alkaen. Olethan ajoissa paikalla!

Muista ottaa paljon pientä vaihtorahaa mukaan ja mainostaa kirpputoria ystävillesikin :)

Myyntipaikkojen varaus:

KÄYTÖSSÄ SÄHKÖINEN VARAUSPALVELU HOLVI!

MLL Koivulan VERKKOKAUPPA

Kirppispaikat aukeavat verkkokauppaan ilmoitettuna päivänä.
Verkkokaupassa kirppispaikka varataan ja maksetaan etukäteen. Maksuja ei enää kerätä paikanpäällä (pl. ulkopaikat).

Holvi toimii kuten mikä tahansa verkkokauppa, eli tuotteet (kirppispaikka) valitaan ostoskoriin. Holvi varaa tuotteen ostoskoriin 30min ajaksi, jonka aikana sinulla on mahdollisuus suorittaa maksutoimitus loppuun. Maksamalla kirppispaikan vahvistat varauksen.

Ostoksesta toimitetaan asiakkaalle kuitti ja tilausvahvistus.
Muistathan ottaa sähköisen/tulostetun kuitin mukaasi kirppispäivänä!

Jos olet MLL Koivulan jäsen, valitse verkkokaupasta jäsenhintainen kirppispaikka ja ilmoita varauksessa jäsennumerosi (kysytään erikseen). Muista ottaa jäsenkortti mukaan kirppikselle!

Jäsenille tarkoitettuja kirppispaikkoja ei voi lunastaa ilman voimassaolevaa Mll Koivulan paikallisyhdistyksen jäsenyyttä.